PALVELUMME YRITYKSESI LAADUN- JA RISKIENHALLINNAN
KEHITTÄMISEKSI

Kysy lisää!

Millä tolalla on riskienhallinta yrityksessäsi?

Riskien tunnistamisella avataan yritykselle mahdollisuuksia ennaltaehkäistä useita liiketoimintaa häiritseviä – tai jopa estäviä tekijöitä.

Riskienhallinta tarkoittaa varautumista riskeihin, etteivät ne edes pääsisi tapahtumaan.

Laadunhallinnan ja toimintajärjestelmien, sekä koulutuksien ydintavoitteena on vaikuttaa riskeihin ennenkuin ne ehtivät toteutumaan. Tällaisia riskejä ovat operatiiviset riskit, henkilöstöriskit, liiketoimintariskit sekä työturvallisuusriskit.

Muita yritystä uhkaavia riskejä voivat olla henkilöriskit, toiminnan keskeytyminen sekä omaisuusriskit. Me pystymme auttamaan yritystä tunnistamaan näitä riskejä ja auttamaan yritystä laatimaan erilaisia keinoja riskienhallintaan, etteivät riskit pääse edes toteutumaan.

Vakuuttaminen on yksi riskienhallintakeinoista, mutta vakuuttamisella pääsemme vaikuttamaan vasta riskin tapahtumisen jälkeiseen aikaan – vakuuttamisen tärkeyttä väheksymättä.

Team Laamanen Oy on muista poikkeava laatutalo – pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaista palvelua.

Laatujärjestelmä yritykselle

Rakennamme yrityksenne toimintajärjestelmän käytännönläheisesti ilman jäykkää byrokratiaa, jolloin muutokset juurtuvat yrityskulttuuriinne helpommin.

Lue lisää, kuinka yhdessä rakennamme teille laatujärjestelmän
vuokralaatupäällikkö

Laatupäällikkö ulkoistettuna voimavarana

Laadunhallinnalla tavoitellaan parempaa kannattavuutta sekä asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä yrityksellenne.

Lue lisää, kuinka laatupäällikkö voisi auttaa yritystänne
muotoiluprojektin kansikuva

Kesä on kehittämisen aikaa!

| Kehittämisblogi | No Comments
Dokumentoimme verkkopalveluiden muotoiluprojektin alusta loppuun tässä blogisarjassa. Hyppää kyytiin, osallistu, keskustele ja ammenna ideoita itsellesikin! Liiketoimintamuotoilu verkkopalvelujen kehittämisessä Opiskelemme töidemme ohessa palvelumuotoilun perusopintoja Tampereen kesäyliopistossa. Viime viikolla meillä alkoi liiketoimintamuotoilun…
palvelemme kesällä

Kesän aukioloajat

| Tiedote | No Comments
Tiimimme on pääsääntöisesti töissä koko kesän seuraavia poikkeuksia lukuunottamatta:   Laadunhallintapalveluiden kesälomatauko: 14.6. - 27.6.2021 Vakuutusedustus: Palvelu saatavilla koko kesän ajan.    

Testaa asiakaspalauteprosessisi kyvykkyys

| Prosessikuvaus, Testit | No Comments
Tämä on leikkimielinen 5 kysymyksen testi, jolla voit testata asiakaspalauteprosessisi toimivuutta. Muistathan katsoa saamasi tulokset ja palautteen! Aloita testi tästä! Haluan keskustella, miten voisimme hyödyntää asiakaspalautetta tehokkaammin   *Kerran kuukaudessa…