Skip to main content

Olemme laatineet leikkimielisen kyselyn, jolla voit testata, mitä osa-aluetta yrityksessä tulisi kehittää – vai onko teillä jo prosessilähtöinen tapa johtaa yritystänne.

Aloita testi tästä!

Tulokset

Hienoa! 

Näyttää siltä, että teillä on hommat hallussa! Muistakaa kuitenkin jatkaa jatkuvaa kehittämistä.

Hupsista!

Näyttäisi siltä, että kehitettävää voisi löytyä. Nyt kannattaa arvioida, millaisia vaikutuksia puutteet laadunhallinnassa aiheuttaa ja aloittaa asioiden korjaaminen tärkeysjärjestyksessä.

HD Quiz powered by harmonic design

#1. Ketkä ovat mielestäsi yrityksen sidosryhmiä?

Valitse yksi tai useampi

#2. Mikä väittämistä sopii tilanteeseesi?

Valitse yksi tai useampi

#3. Millaisia tavoitteita teillä on?

Valitse yksi tai useampi

#4. Tiedättekö, paljonko virheet ovat maksaneet?

Valitse yksi tai useampi

#5. Mikä väittämistä kuvaa parhaiten tilannettanne? Voit valita useita.

Valitse yksi tai useampi

Katso vastaukset

Haluan keskustella, mistä kannattaisi aloittaa

 


    Haluan liittyä postituslistalle

    *Kerran kuukaudessa julkaistavassa uutiskirjeessä esitellään laadunhallinnan työkaluja ja laatujohtamiseen liittyviä vinkkejä. Lisäksi kerromme yrityksemme kuulumisia sekä esittelemme tuotteita ja palveluitamme. Ette vastaanota meiltä mitään muuta postia automaattisesti emmekä luovuta yhteystietojanne kolmansille osapuolille.  Katso tietosuojaselosteemme

     

    Maistiaisia blogistamme

    Testaa asiakaspalauteprosessisi kyvykkyys

    | Prosessikuvaus, Testit | No Comments
    Tämä on leikkimielinen 5 kysymyksen testi, jolla voit testata asiakaspalauteprosessisi toimivuutta. Muistathan katsoa saamasi tulokset ja palautteen! Aloita testi tästä! Haluan keskustella, miten voisimme hyödyntää asiakaspalautetta tehokkaammin   *Kerran kuukaudessa…

    Kuinka johdan prosesseja tiedolla OSA 3

    | Laatujärjestelmä, Prosessikuvaus | No Comments
    Tässä kolmiosaisen artikkelisarjan viimeisessä osassa syvennymme, miten mittareista saatavaa tietoa on syytä tulkita ja miten häiriötilanteissa kannattaisi reagoida. Hyppää tästä ensimmäiseen osaan! Kipaise lukemaan kakkososa! Mittarin tulosten tulkitseminen ja jatkotoimenpiteet…
    Blogin osa 2 pikkukuva

    Kuinka johdan prosesseja tiedolla OSA 2

    | Laatujärjestelmä, Prosessikuvaus | No Comments
    Tervetuloa lukemaan kolmen artikkelin trilogiaa, jonka aikana hyppäämme prosessimittareiden rakentamisessa syvään päähän. Tässä osassa syvennymme, millaisia erilaisia mittareita on olemassa ja millaisia käyttötarkoituksia niillä on ja mitä mittarin laatimisessa tulisi…
    Prosessin mittarit osa 1

    Kuinka johdan prosesseja tiedolla OSA 1?

    | Laatujärjestelmä, Prosessikuvaus | No Comments
    Kun prosessi on suunniteltu ja kuvattu ja tiedetään tarkoin, mitä prosessilta halutaan, on aika laatia prosessin suorituskykyä kuvaava mittari tai useampia. Mittaamisen tarkoituksena on saada näkyvyys, toimiiko prosessi suunnitellusti vai…